لبخندستان شهروندان

این وبلاگ درتمام مسائل لطیفه ُ خنده ُ سرگرمی ُنکته های پند آموز و... فعالیت دارد

لبخندستان شهروندان

این وبلاگ درتمام مسائل لطیفه ُ خنده ُ سرگرمی ُنکته های پند آموز و... فعالیت دارد

لطیفه ها2

 

 

    

 

 

لطیفه ها و سخنان  با حال : 2

وفای اشک را نازم که در شبهای تنهایی ،

     گشاید بغض هایی را که پنهان در گلو دارم . . .

                                           +++++++++++++++

اشک من طوفان غم آرد به دل / خنده بر لب می زنم تا کس نداند راز دل . .

+++++++++++++++

دنیا را آذین می بندیم اگر لحظه آمدنت را بدانیم ....

                                    ++++++++++++++++++++++

محسن آقا داشت با  چوب کبریت می زد تا زیر هیزم ها آتش روشن کنه ولی روشن نمی شد.

 خانمش بهش میگه: بابا خوب شاید کبریتش خرابه! 

محسن اقا   میگه: نه بابا، همین پنج دقیقه پیش روشن شد.

                           +++++++++++++++++++++

خدایا من اگر بد کنم تورا بنده ی دیگر بسیار است

 ولی  اگر تو با من مدارا نکنی مرا خدایی دیگر کجاست؟

                       ++++ +++++++++++++

 یه بچه ای  از پدرش می‌پرسه: بابا،   کره ی ماه نزدیک‌تره یا اصفهان؟ 

پدرش  می زنه پس گردنش و می گه: آخه دربدر شده، تو مدرسه به شما چی یاد می دن. معلومه دیگه، مگه تو از اینجا میتونی اصفهان رو ببینی ولی ماه را می تونی ببینی.

++++++++++++++

یه جهانگرد تو موزه لوور فرانسه خسته میشه،  یه صندلی خالی می بینه میره میشینه روی آن..

مامور موزه با سرعت به طرفش میاد و بهش میگه: آقا پاشو این صندلی ناپلئونه!!!

جهانگرد میگه: خُب بابا ! هر وقت اومد بلند میشم

                              ++++++++++++++++

 حسین اقا دو تا گوشش سوخته بوده، میره دکتر.
 دکتره میپرسه: چرا اینجوری شدی؟ حسین اقا میگه:
 آقای دکتر داشتم اتو میکردم  ، یه مرتبه خانمم زنگ زد، من به جای اینکه گوشی رو بذارم رو گوشم ،  اتو روگذاشتم! 
دکتره می گه: خوب اون گوشت دیگه چرا سوخته؟    
حسین اقا می گه: آخه خانم دوباره زنگ زد...

                        ++++++++++++++++++

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد