لبخندستان شهروندان

این وبلاگ درتمام مسائل لطیفه ُ خنده ُ سرگرمی ُنکته های پند آموز و... فعالیت دارد

لبخندستان شهروندان

این وبلاگ درتمام مسائل لطیفه ُ خنده ُ سرگرمی ُنکته های پند آموز و... فعالیت دارد

لطیفه ها و سخنان با حال : 3

 

                

 

لطیفه ها و سخنان  با حال : 3

هر خاطره زخمیست که من یاد تو باشم 

                                   هر یاد تو دردیست که بیمار تو باشم . . .

                              +++++++++++++

اگه عاشقی سر کوچه ایستادن است ، تیر برق از همه  ی عاشق تر است !

                              ++++++++++++

خدایا من چه سازم ، خسته ی راهی درازم

      نه فرهادم که مرد از داغ شیرین  ایوبم که با دنیا بسازم . . .نه

                                  ++++++++++++++

میگن کلاغ ها خبر چین هستن ، پس چرا خبر دلتنگی منو به تو نمیدن ؟

                   +=++++++++++++++++++

خدا را دوست دارم چون هرچه دارم از او دارم ،

 اگر عاشقم از اوست ،

اگر صادقم صداقتم از اوست ،

 اگر شادم شادیم از اوست

  اگر زندگی می کنم زندگیم از اوست . . .

                               ++++++++++++++++

 با یک نگاهت زندگی را آموختم .

با یک نگاهت شروع به زندگی کردم

 و به یک نگاهت زندگی را باختم ای دوست!  

                          ++++++++++++++++++++

  ما انسان های دو پا عجیب هستیم می دانید چرا؟

: از سوسک می ترسیم، ولی از له کردن شخصیت دیگران  نمی ترسیم و حتی گاهی اوقات اسم این کار را قهرمانی هم می گذاریم.

 از تارعنکبوت می ترسیم، ولی از اینکه همه زندگی مان تار عنکبوت ببندد نمی ترسیم

از خوب سرخ نشدن قرمه سبزی می ترسیم، ولی از سرخ شدن آدم ها از شرمندگی نمی ترسیم.

  از شکستن لیوان می ترسیم، ولی از شکستن دل آدم ها نمی ترسیم...

از اینکه کسی پشت سرمان صحبت کند ناراحت می شویم ولی خودمان آبروی افراد را می بریم و می گوییم اینها غیبت نیست ، حتی توی رویش هم می گویم...

از اینکه فردی به فساد اخلاقی اشتهار دارد متنفریم ، ولی خودمان در خلوت به فساد مشغولیم...

از اینکه خانم یا دختری بی حجاب یا نیمه عریان در خیابان باشد ، انتقاد می کنیم ولی  دختر و خانم خودمان با بدترین وضع در خیابان ها مانور می دهد...

اگر خودمان پولدار شویم ، آن را مخفی می کنیم ولی اگر دیگران کمی پول گیرشان بیاید آن را برای همه بیان می کنیم...

از نماز صبح خواندن و صبح زود بیدار شدن خسته ایم و می گوییم هنوز وقت هست و یک آن متوجه می شویم آفتاب همه جا را گرفته ولی ازشب تا صبح پای تلویزیون و ماهواره نشستن خسته نمی شیم.

از پول خرج کردن و خرید کردن خسته نمی شیم ولی از کمک به فقیر خسته         می شیم و اگه دو بار یه فقیر در خانه مان آمد یا  جلوی ما را گرفت ، سرش داد       می زنیم.

       ++++++++++++++++

یه آقایی  داشت  دعا می کرده،  میگفت: خدایا مرا نیامرز...

فردی که از آنجا می گذشت به اوگفت : ای  بابا این چه جور دعا کردنه!؟

گفت: آخه دارم شکسته نفسی می کنم...

                         +++++++++++++++++++

اخیراً در خبرها خوا نده اید که گروه القائده برای حملات انفجاری خود از افراد عقب افتاده استفاده می کند.

 یه روز دو تا بمب در اختیار دو عقب افتاده می گذارد که در  یه  جای شلوغ عراق آن را منفجر کنند. اونا یه ماشین پیدا می کنند و بمب را کار می گذارند.

یکیشون به اون یکی میگه:  اگه این بمب الان منفجر بشه چی کار کنیم؟

 اون یکی می گه نگران نباش من یکی دیگه دارم ....

                                           ++++++++++++++

 دیوونه ای داشت گریه می کرد. باباش پرسید چی شده؟

دیونه گفت: عاشق شدم!

 باباش گفت حالا عاشق کی هستی؟

گفت: هر کسی که شما صلاح بدونی.

                                 +++++++++++++

به امید دیدار

           نظر یادتون نره

                             یا علی مدد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد