لبخندستان شهروندان

این وبلاگ درتمام مسائل لطیفه ُ خنده ُ سرگرمی ُنکته های پند آموز و... فعالیت دارد

لبخندستان شهروندان

این وبلاگ درتمام مسائل لطیفه ُ خنده ُ سرگرمی ُنکته های پند آموز و... فعالیت دارد

نکته ها و بازار خنده : 5

 

 

  

نکته ها  و بازار خنده : 5

حیف که فقط تو یکی رو دارم.اگه از تو یه عالمه داشتم.تا حالا یه گاوداری زده بودم

                                 +++++++++++++

یه شصی میره خواستکَاری برای پسرش. بابای دختر می برسه شما در دختر من جه جیزی دیدین که اومدین خواستکَاری؟

 

 

 

 

مرد خواستگار می گه : در دخترتون هیجی والا ولی تو حساب بانکی شما یک جیز هایی دیدیم. برا همین خاطر ، مزاحمتون شدم...

                                ++++++++++++++++++++

به نام خدا خالق انسان . به نام انسان خالق غم ها . به نام غم ها به وجود اورنده ی اشک ها . به نام اشک تسکین دهنده ی قلب ها . به نام قلب ها ایجاد گر عشق و به نام عشق زیباترین خطای انسان.

                                 +++++++++++++++++++++++++++

به یه یارو می گن وقتی زنت خونه نیست چه کار می‌کنی؟

می گه: استراحت. .

 می گن وقتی هست چی؟

می گه : استقامت

                             ++++++++++++++++++

میتونم یه چیزی رو بهت بگم؟ مطمئن باش از ته قلبم میگم. همیشه از خدا میخواستم که تو زندگی یه همراه خوب بهم بده. همراهی که همیشه کنارم باشه و من بتونم به راحتی باهاش ارتباط بر قرار کنم. خدا یکی رو بهم داد. همراه من نوکیاست مال تو چیه؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد