لبخندستان شهروندان

این وبلاگ درتمام مسائل لطیفه ُ خنده ُ سرگرمی ُنکته های پند آموز و... فعالیت دارد

لبخندستان شهروندان

این وبلاگ درتمام مسائل لطیفه ُ خنده ُ سرگرمی ُنکته های پند آموز و... فعالیت دارد

لبخندستان 18/10/92

 

 

 

لبخندستان  18/10/92


شاعری فرموده است : 

مزن زن را ولی چون بر ستیزد !  

چنانش زن که هرگز بر نخیزد !!! 

 

 

 

 

نویسنده معروفی می گوید:  

مانند کروات است هم زیبایی به مرد می بخشد

 و هم گلویش را فشار می دهد!   
 
++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 
 
 
 
زن از شوهرش میبرسه از چیه من خوشت میاد

ازصورت زیبا یا هیکل متناسبم؟

شوهره یه نکاهی به سرتاباش میکه:از اعتماد به نفست !
  
 
+++++++++++++++++++++++++++++++ 
 
کارمندی  میره پیش رئیس اداره و میگه:

آقای رئیس این اضافه خقوقی که به من دادین،

در برابر این همه فعاالیتی که من می‌کنم و دوازده‌تا بچه‌ای که دارم خیلی کمه!

رئیسه میگه:

آره جانم، در نظر داشته باش که ما اضافه حقوق رو به فعالیت تو اداره می‌دیم

نه فعالیت توی خونه !
 
 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد