لبخندستان شهروندان

این وبلاگ درتمام مسائل لطیفه ُ خنده ُ سرگرمی ُنکته های پند آموز و... فعالیت دارد

لبخندستان شهروندان

این وبلاگ درتمام مسائل لطیفه ُ خنده ُ سرگرمی ُنکته های پند آموز و... فعالیت دارد

لبخندستان ۲۱ / ۱۱ /۹۲

  

 

... روز ترین وبلاگ سرگرمی و تفریحی

 

 

لبخندستان  ۲۱ / ۱۱ /۹۲ 

 

 

به یکی میگن یه موجود نام ببر ، 

 

 میگه یخ ... ، میگن آخه یخ که موجود محسوب نمیشه ، 

 

 میگه چرا من خودم صد بار دیدم نوشتند یخ موجود است 

 

 

 پسره تو خواستگاری از یه دختره می پرسه اسم شما چیه؟ 

 

 دختره می گه اسم من توی تمام باغچه ها هست. 

 

 پسره می گه: آهان فهمیدم ، اسمتون شلنگه 

 

++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

 

 

از یه کچل می پرسن اسم شامپوت چیه؟  

 

می گه من شامپو لازم ندارم از شیشه پاک کن استفاده می کنم! 

 

 

++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد