لبخندستان شهروندان

این وبلاگ درتمام مسائل لطیفه ُ خنده ُ سرگرمی ُنکته های پند آموز و... فعالیت دارد

لبخندستان شهروندان

این وبلاگ درتمام مسائل لطیفه ُ خنده ُ سرگرمی ُنکته های پند آموز و... فعالیت دارد

لبخند :

 

 

لبخند :

 

مادر :

پسرم ، من دارم می رم خرید یه وقت به کبریت دست نزنی ها

پسر : نه مامان جون من خودم فندک دارم

++++++++++++++++++++++++++++++ بهروز خالی بند یه زن حامله رادر اتوبوس میبینه و به او میگه : خانم این چیه خانومه میگه : معلومه بچه ام است دیگه بهروزه میگه : دوستش داری خانومه : آره خوب، خیلی میگه : پس چرا قورتش دادی

 

لطیفه:

 

 

لطیفه: 

رئیس: خجالت نمی‌کشی تو اداره داری جدول

 حل می‌کنی؟

کارمند: چکار کنیم قربان، این سروصدای

ماشینها که نمی‌ذاره آدم بخوابه

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

نصیحت یه شوهر به زنش: هر وقت یه سوسک تو

دستشویی دیدی با دمپایی فورا نکوب رو سرش…

بی توجه از بغلش رد شو… این کار از صدتا فحش براش بدتره

لبخندستان :

 

 

لبخندستان :

 

پسره تو خواستگاری از یه دختره می پرسه اسم شما چیه؟

دختره می گه اسم من توی تمام باغچه ها هست.

 پسره می گه: آهان فهمیدم ، اسمتون شلنگه

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

حکمتی برای فهیمان :

 

یارو داشته دنبال جای پارک می گشته اما پیدا نمی کرد!

 در همون حال گشتن به خدا میگه: خدایا اگه یه جای پارک

برام پیدا کنیا من نماز می خونم، روزه می گیرم که یه دفعه

یه جای پارک می بینه و به خدا می گه! خدا جون نمی خواد

خودم پیدا کردم

کمی بخندیم:

 

 

 

 

 

کمی بخندیم: 

 

 

به یه بچه میگن: اون چه حیوونیه

 که به ما گوشت، کفش، لباس میده؟ میگه: بابام

+++++++++++++++++++++++++++++++++

به یکی میگن یه موجود نام ببر ، میگه یخ

 میگن آخه یخ که موجود محسوب نمیشه ،

میگه چرا من خودم صد بار دیدم نوشتند یخ موجود است

بخندیم .....

 

 

 

 

 

بخندیم ..... 

 

کلفت با ناراحتی به خانوم خونه میگه

من دیگه نمی تونم اینجا کار کنم ، چون احساس
 

می کنم شما به اطمینان ندارین






توی صندوق خونه نیست 

+++++++++++++++++++++++++++++++

شخصی دمرو خوابیده از جوی آب می خورد.
 

کسی باو رسید و گفت


اینطوری آب نخور. عقلت کم میشه “.

اون شخص او را براندازی کرد و گفت



مرد جواب داد : ” هیچی بابا ، با شما نبودم، ببخشید

عقل دیگه چیه؟ “. 

 
کلفت: درسته ، ولی تو این دسته کلید، کلید صندوق آهنی 
رو بهت نمی دادم
اگه اطمینان نداشتم که کلید همه اتاقها و انبار 
خانوم خونه میگه 

لبخندستان :

 

 

 

لبخندستان :

به یارو میگن طاقت شنیدن خبر بد داری ؟
میگه آره ، گفتن بابات مرد !
گفت: خاک تو سرت فکر کردم یارانه ها رو قطع کردن !

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++

زندگی هر دختری یک سوال هست که تا آخر عمر او را همراهی میکند . . .
حالا چی بپوشم؟

لطیفه :

 

 

 

 

 

 

لطیفه : 

در چه ماهی هست که زنها در آن کمتر حرف میزنند !؟

جواب: ماه اسفند

آخه ۲۹ روزه !

+++++++++++++
همیشه از بچگی یه موضوعی برام سوال بوده...

این چوب بستنی ها هست که دکتر ها می کنن تو حلق مریض

کیم هاش رو کی خورده!؟

کمی لبخند بزنیم .....

 

کمی لبخند بزنیم .....


 بچه ها گفتند: بابا جان چرا یک دانه؟ مرد جواب داد: عزیزانم ! بقیه اش هم همین مزه را می دهد.

++++++++++++++++++++++++++++++

یه اصفهانی یک خوشه انگور را به خانه برد و به زن و فرزندانش هرکدام یک دانه داد.
+++

تحقیقات نشون داده اصفهانیها فقط در ۲۲ روز سال رشد می کنند: دهه اول محرم + ۱۲روز اول عید.

++++++++++++++++++++++++++++++
++

شب عید فطر همه اصفهانیا بیرون خوابیده بودن ازشون می پرسن چرا بیرون خوابیدین میگن واسه اینکه پول فطرمون بیفته گردن شهرداری.

لبخندستان

 

 

لبخندستان 22/5/92



مامانه به بچه هه میگه میدونم شیطون گولت زد موهای خواهرتو 

کشیدی! 

بچه هه میگه آره ولی لگدی که زدم تو شیکمش ابتکار خودم بود.
++++++++++++++++++++++++++

یه پسری با دوست دخترش میرن پارک

ترکه میگه :

عزیزم اگه این درخت کاج زبون داشت الان به ما چی میگفت ؟

دختره میگه اگه زبون داشت میگفت کره خر من زردآلوام نه کاج ...