لبخندستان شهروندان

این وبلاگ درتمام مسائل لطیفه ُ خنده ُ سرگرمی ُنکته های پند آموز و... فعالیت دارد

لبخندستان شهروندان

این وبلاگ درتمام مسائل لطیفه ُ خنده ُ سرگرمی ُنکته های پند آموز و... فعالیت دارد

خنده زار

خنده زار

گناه

یه دختر مسیحی میره پیش کشیش که به گناهاش اعتراف کنه.

میگه: من هر دفعه از جلوی آینه رد میشم، به خودم میگم من چقدر خوشگلم،

من گناه میکنم؟

کشیشه میگه: نه دخترم شما گناه نمیکنی، اشتباه میکنی

 

 

ادامه مطلب ...

خنده بر هر درد بی درمان دواست

لطیفه های کوتاه و خواندنی - آکا

خنده بر هر درد بی درمان دواست

خبرنگار: چرا قبل از هر بازی به حمام می روی؟


فوتبالیست: برای اینکه گلهای تمیز بزنم


 

ادامه مطلب ...

حکایت های ملانصرالدین:با انصافی ملا با خرش

 

  

 

حکایت های ملانصرالدین:با انصافی ملا با خرش


ملا مقداری چغندر و هویج و شلغم و ترب و سبزیجات مختلف دیگر خرید 
 
 و در خورجینی ریخته و آن را به دوش انداخت. بعد سوار خر شد و به طرف 
 
 
ادامه مطلب ...