لبخندستان شهروندان

این وبلاگ درتمام مسائل لطیفه ُ خنده ُ سرگرمی ُنکته های پند آموز و... فعالیت دارد

لبخندستان شهروندان

این وبلاگ درتمام مسائل لطیفه ُ خنده ُ سرگرمی ُنکته های پند آموز و... فعالیت دارد

لطیفه های نوروزی 4

لطیفه های نوروزی 4

به غضنفر می گن: کامپیوتر بلدی ؟

میگه: تا حدی.

میگن: بیا روشنش کن.

می گه: دیگه نه تا اون حد.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

 

پسره تو خواستگاری از یه دختره می پرسه اسم شما چیه؟

دختره می گه اسم من توی تمام باغچه ها هست.

 پسره می گه: آهان فهمیدم ، اسمتون شلنگه

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

از یه کچل می پرسن اسم شامپوت چیه؟

می گه من شامپو لازم ندارم از شیشه پاک کن استفاده می کنم!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 یارو داشته دنبال جای پارک می گشته اما پیدا نمی کرد!

در همون حال گشتن به خدا میگه:

خدایا اگه یه جای پارک برام پیدا کنیا من نماز می خونم،

روزه می گیرم که یه دفعه یه جای پارک می بینه

و به خدا می گه! خدا جون نمی خوادخودم پیدا کردم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد