لبخندستان شهروندان

این وبلاگ درتمام مسائل لطیفه ُ خنده ُ سرگرمی ُنکته های پند آموز و... فعالیت دارد

لبخندستان شهروندان

این وبلاگ درتمام مسائل لطیفه ُ خنده ُ سرگرمی ُنکته های پند آموز و... فعالیت دارد

خنده زار

خنده زار

گناه

یه دختر مسیحی میره پیش کشیش که به گناهاش اعتراف کنه.

میگه: من هر دفعه از جلوی آینه رد میشم، به خودم میگم من چقدر خوشگلم،

من گناه میکنم؟

کشیشه میگه: نه دخترم شما گناه نمیکنی، اشتباه میکنی

 

 

یه پیرزن خودشو تو آینه نگاه می کنه می گه آینه هم آینه های قدیم!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

آقا ماشا ا... میره تو بانک وام بگیره ، ضامن نداشته منفجر میشه!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

گفت : مردی به همسرش روزی!!! من بمیرم چگونه خواهی زیست؟

/ گفت : از چند و چون آن بگذر تو بمیری برای من کافیست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد