لبخندستان شهروندان

این وبلاگ درتمام مسائل لطیفه ُ خنده ُ سرگرمی ُنکته های پند آموز و... فعالیت دارد

لبخندستان شهروندان

این وبلاگ درتمام مسائل لطیفه ُ خنده ُ سرگرمی ُنکته های پند آموز و... فعالیت دارد

می گم 4

 

 

 

می گم 4


دو نفر داشتن برا هم چاخان می کردن،

اولی می گه : یه کوه نزدیک ماست هر وقت میگم جاسم ،
 
اونم می گه : جاسم جاسم .

دومی میگه :این که چیزی نیست کوهی که نزدیک ماست ،

هر وقت من میگم : جاسم ،

میگه : کدوم جاسم ؟!! 

 

+++++++++++++++++++++ 

 

 

 

ادامه مطلب ...

می گم ۲

 

می گم ۲

 

یه تهرانی  زنش رو بدجوری کتک می زده ؛

 از پرسیدن : چی کار کرده که می زنیش؟

می گه: اگه می دونستم که می کشتمش!! 

 

ادامه مطلب ...

می گم .....

 

 

می گم .....

بچه که بودم دو ست داشتم با این خانومه که مجرى 

 

 برنامه کودک بود ازدواج کنم می دونید چرا ؟


که هر کارتونى که من دوست دارم واسم پخش کنه!

 

 

ادامه مطلب ...