لبخندستان شهروندان

این وبلاگ درتمام مسائل لطیفه ُ خنده ُ سرگرمی ُنکته های پند آموز و... فعالیت دارد

لبخندستان شهروندان

این وبلاگ درتمام مسائل لطیفه ُ خنده ُ سرگرمی ُنکته های پند آموز و... فعالیت دارد

راه رهایی از همسر !

 

 

راه رهایی از همسر !

 

مردی با اسلحه وارد یک بانک شد و تقاضای پول کرد. 

 وقتی پولهارا دریافت کرد رو به یکی از مشتریان بانک کرد 

 و پرسید : آیا شما دیدید که من از این بانک دزدی کنم؟ 

مرد پاسخ داد : بله قربان من دیدم.

سپس دزد اسلحه را به سمت شقیقه مرد گرفت و

 او را در جا کشت.

 او مجددا رو به زوجی کرد که نزدیک او ایستاده بودند

 و از آنها پرسید: آیا شما دیدید که من از این بانک دزدی کنم؟

 مرد پاسخ داد : نه قربان ، من ندیدم ؛ اما همسرم دید.

 

++++++++++++++++++++++++++

 

 

اثبات بهشت و جهنم واسه داماد!

دختر که از پروتستانهای متعصب بود از داماد پرسید:

 

 

آیا به مسیح و بهشت و جهنم معتقد هستی؟

جوان پاسخ داد: خیر من اعتقاد چندانی ندارم.

دختر گفت: متاسفانه نمی توانم خود را به ازدواج با شما راضی کنم

 جوان پاسخ داد: اعتقادات شخصی هر کس مربوط به خود

 اوست, و ربطی به شما ندارد.

دختر گفت: بهتر است با مادرم مشورت کنم.

 او با مادرش مشورت کرد و گفت: مادر, خواستگار من

از همه نظر خوب و پسندیده است ولی یک نقطه

ضعف دارد و آن این است که اعتقادی به جهنم و بهشت

 ندارد چه کنم؟

 مادر دختر گفت: مانعی ندارد. تو با او ازدواج کن بعدها

ما عملا وجود جهنم را به او اثبات خواهیم کرد!!!!!

 

  +++++++++++++++++++++++

 

موفق باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد